maandag, februari 01, 2010

Het nieuwjaarsgeschenk voor mijn ouders

Mijn ouders houden van humor en klassieke muziek. Dus het ideale nieuwjaarsgeschenk voor hen was een avond met Hans Liberg, de schitterende Nederlandse performer/muzikant.

We vertrokken op tijd zodat we nog in het Kursaal van Oostende konden genieten van een glaasje cava. Het Kursaal zat afgeladen vol en de aanwezigen hadden meer dan gelijk. Ruim 2 uur werden we vergast op topmuzikanten in combinatie met prachtige humor, de uitzonderlijke mimiek van Hans Liberg en de nodige improvisatie/interactie met het publiek.

Maar wat me nog het meest plezier deed, was dat mijn beide ouders zich kostelijk vermaakten. Kortom een geslaagde avond

2 opmerkingen:

LUC zei

Hij is gewoonweg een genie in zijn vak !

Anoniem zei

Ik kende hem niet...maar idd, dat moet de moeite geweest zijn.