donderdag, augustus 27, 2009

En Pierre, wat hebben we gewonnen

Zondagavond was Matanza licht euforisch. Waarschijnlijk het gevolg van een heerlijke BBQ bij Fredje & Belle, in combinatie met liters Mojito.

Kenia kwam ter sprake en Matanza beweerde bij hoog en laag dat het zeker 10 jaar geleden was dat ik in Kenia was. Ik was echter heel zeker dat het nog maar 5 à 7 jaar geleden was. 10 jaar kon trouwens niet want Narden was pas in Kenia vanaf 2001 (zie bewijs hieronder).

Matanza wilde wedden voor 10 bakken La Chouffe. Ik wou dat zijn portefeuille en mijn lever niet aandoen dus sloten we een compromis. Indien ik later dan 2000 in Kenia was, zou hij trakteren met een gastronomisch etentje voor 4 (Matanza, de kalkoenenpakster, Kip en Murke).

Matanza, hieronder een artikel uit de Krant van West-Vlaanderen van 21/8/2009. Daarin kan je zien dat hij pas vanaf 2001 in Kenia was. Laat maar weten waar en wanneer we onze voetjes onder te tafel kunnen schuiven

4 opmerkingen:

Anoniem zei

murke, hopelijk vervult hij zijn weddenschap want ik zit hier nog altijd op de weide van peer te wachten op mijn papsaus

rararara wiebennekik

LUC zei

Waarom is Ollie altijd het slachtoffer ?

de bevers zei

Omdat Ollie er nu ook weer in slaagt een reactie te plaatsen bij de verkeerde post :-)

Murke

LUC zei

OOPS verkeerde post !