dinsdag, september 02, 2008

Murkes zoo - aflevering 167

Mijn ochtendritueel ziet er meestal als volgt uit

Opstaan, koffie zetten, terrasdeur openschuiven en ja hoor daar zitten ze te wachten … de kat, de konijnen, de cavia’s.

Deze morgen zelfde scenario nl. opstaan, koffie zetten, terrasdeur openschuiven en daar is … de kat, de konijnen …. enkel cavia Jimmy …. Waar is mijn lievelingscavia ‘de bronstige Sjors’ ?

Hij ligt op het einde van de tuin. Ik ga er naar toe en zie dat hij bijna dood is. Het diertje ademt zwaar, stevige hartkloppingen en spasmen. Het kan zich niet meer bewegen.

We nemen het diertje mee naar binnen en plaatsen het in een vers, warm kooitje met een worteltje, water, korreltjes maar er zit niet veel leven meer in.

Zopas belde Els me dat Sjors naar de caviahemel is …. En ik heb verdorie een traantje gelaten voor mijn lievelingscavia. RIP Sjors

De cavia zie je op onderstaande video. Hij zit onder het hok en kijkt naar de konijnen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

sjors shall overcome
sjors shall overcome
sjors shall overcome
somme dayayayayayayayaya
owowowo deep in my heart
murke does believe that
sjors shall overcome
so why grieve !!

Anoniem zei

Er wacht ergens nog wel een Sus en Wis, dikke en dunne, Stam en Pilou, Mickey en Minnie of Donald en Daisy op een nieuwe thuis te wachten. Dinsdaglief