maandag, juli 21, 2008

Murke & Kip @ The Block



Het begon in juni maar waar zal het eindigen ?

In juni zagen we een advertentie van The Block, het programma voor handige verbouwers. We besloten ons voor de grap in te schrijven en .... we mogen het nu bekendmaken Murke & Kip zijn geselecteerd als één van de koppels.

Tijdens de persvoorstelling afgelopen zaterdag (zie foto) hebben we wat afgelachen. Vanaf midden augustus zal je de trailer kunnen bewonderen op VT4 en vanaf september kan je ons wekelijks aan het werk zien.

Vanaf woensdag zitten we in The Block en zal je ons hopelijk voor een paar maanden niet meer zien.

Murke zal bewijzen dat hij toch een handige Harry is

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Het spijt mij maar ik geloof er geen bal van , moest het toch waar zijn (want in feite mag je van jullie alles verwachten) dan moet je zeker nog naar de Gamma . Achter uw zaagske , hamerke en beitelke . want ge zult nodig hebben . Ik vind ook dat ik zoals altijd weer prachtig op de foto sta .

It is i le puit

Anoniem zei

Murke, je hebt je vorige week al versproken dus ... geen nieuws voor mij. Ik denk dat er meer nodig is dan een zaagske, hamerke ... en wel een linker en een rechterhand ipv twee linkerhanden Wim

Anoniem zei

Van horen zeggen;
Ollie zou een handje toesteken...

Een productiemedewerkster zou reeds diep in een put zijn gevallen...
Ze kon zichzelf bevrijden door zich ladderzat te drinken.
Eens zat zou ze de ladder gebruikt hebben om uit de put te klimmen...
ja het worden leuke maanden,WOEHAHAHA

Anoniem zei

Miljaar, ik geloofde er de kl.ten van maar ik ken een cameraman bij Kanakna en even gebeld en blijkbaar is het toch waar Dirk

Anoniem zei

mynwerkerke ,

ten eerste , wat heeft Ollie daarmee te maken ?

Ten tweede , Ik wil er bij zijn als murke het "pas " met een waterslang zie meten!

Veel wenkbrauw vegen ?

Anoniem zei

En nu is Murke aan het rondbellen en daarna zeggen : Allez Ollie zo'n simpele dingen.

Anoniem zei

Naar ik gehoord heb zou Murke ieder jaar meedoen aan een tv-programma . Dit jaar "De Block" , volgend jaar "Undercover Lover". Als er nog sugessties zijn laat maar weten.

Putn