zondag, juni 15, 2008

Mc Bee's Brewery



Deze morgen hoorde ik het lied "Neegre" van Mc Bee's Brewery (uit Tielt).

Ik werd er direct vrolijk van, begon spontaan te dansen, trok mijn sandalen aan :-)

Ik had dit nummer nog nooit gehoord. Ook van de groep Mc Bee's Brewery had ik nog nooit gehoord. Kennen jullie dit lied ?

Geniet alvast van dit grappig lied. Klik op neegre en geniet

Hieronder vind je de tekst zodat jullie kunnen meevolgen

Ik ware daar aan 't wandelen te midden langs de strate
'k zage daar ne neger ip ne velo zonder zate
'k zeie tegen die keirel: moa vint toch gij zie brunne
Ki da nog nooit gezien in 't dopr wa da kik wunne

Moa zeit dienen neger da kan tet al gin kwoad
'k goat uj ne kjee zeggen woardar tit al om goat
Het voordeel van te rijen ip ne velo zonder zoate
Is da den druk in u jol, uj ne lul verlangt met moate

Widder Afriekaanders, me zint al joaren gewend
Onze vrouwen klagen niet mjee, want ze wirren verwend
Hoe langer dat uj buzze is, hoe langer uj ne lul
En ge weet gij ook vree goed, dat moakt de vrouwen dul

Mo godver zeie kik: oak da nuj eer geweten
Koa zeker al 20 jaar ip min fietsebuzee gezeten

O jee, o ja . van ieder culture leerdje 'n twa
O jee, o ja . jo moa ja .. wa was da
O jee , o ja . o jee o ja
Jo moa jo moa ja

En in ne schone pub in het groenen Ierland
Zagge kik ne keirel met ne groten, witte tulband
En ie had ne lange baard van hier tot ip de grond
En 't schoonste van al was, dat ie mij verstond

En 'k zeie azo tegen hem: kom binnen en zet uj nere
Vertel wat over ujzelven en ge krijgt een pinte bier
Ie begont dierect te lachen en hij zette hem ip ne stoel
Ie zei: ik ben Osama en ik komme van Kaboel

Waarom dan d'Arabieren zo nen doek ip 't hoofd in stoan
Is oan ze'n snelle vrouwe zien, kun ze direct noa bedde goan
Dat is geweun een loaken da'we ip de grond moeten leggen
Wat da we met die vrouwen doen! , da goak uw nuj nie zeggen

Mo godver zeie kik: oak da nuj eer geweten
toa zeker al 20 jaar zo en doek ip min hoofd gezeten

O jee, o ja . van ieder culture leerdje 'n twa
O jee, o ja . jo moa ja .. wa was da
O jee , o ja . o jee o ja
Jo moa jo moa ja

En achter al die jaren eik kik mi! j nuj wel voorbereid
Want al die vremde keirels eint mij duidlik uitgeleid
Dus rije kik nuj heel den tijd rond op min fietsebuzze
En met dien tulband ip min hoofd eik ik totaal geen ruzze

Ik peizde in min eiegen ik goa da nuj nek jee testen
Ik springe ier ip minne velo en ik rije noar het westen
Azo gepeisd, azo gedoan en achter 'n eure of 2
Ge goat het nie gelove'n maar ik kwamme aan de zee

En 'k zagge al da volk en al die snelle wuv'n
Jawaade zeie kik da goat ! ier zeker stuv'n
Dus 'k ginge naar het strand voor doar te leggen zunnen
Stopte d'r wel ginnen bus vulgeladen met 'n bende nunnen.

Mo godver zeie kik: oak da nuj eer geweten
koa zeker al 20 minuten ip 'n ander strand gezeten

O jee, o ja . van ieder culture leerdje 'n twa
O jee, o ja . jo moa ja .. wa was da
O jee , o ja . o jee o ja
Jo moa jo moa ja
Jo moa jo moa ja
Jo moa jo moa, Jo moa jo moa
Jo moa jo moa, Jo moa jo moa jaaaah

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is de groep van mijn fucking EX

Anoniem zei

Hier Tony van McBee's Brewery en al geruime tijd fervent lezer van je blog. Super dat je ons ontdekt hebt. Op zondag 8 juli spelen we op de Markt van Tielt in het voorprgramma van The Rubettes (!) en op 12 september spelen we in de Wezekapel in Ardooie.
Maar uiteraard zijn we steeds bereid om op een feestje van De Bevers of in de Saint-Georges te komen spelen. Je moet maar roepen ...